KALİTE POLİTİKAMIZ
1.Kurumsal misyonumuza ‘Halkımızın sağlıklı yaşam kalitesini arttırmak amacıyla tanı ve tedavide bilimsel yaklaşım kullanarak, yeni teknolojiler ve kalifiye personel ile hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı en iyi sağlık hizmetini sunmaktır.’ uygun çalışmaları sürdürmek
2.Kurumsal vizyonumuza ‘Kurumsal kimliği ile öne çıkan etik kurallara bağlı, mevzuata uygun, insan odaklı, araştırmacı, yeniliklere açık, bölgemizin en çok tercih edilen ve en kaliteli hizmeti sunan sağlık merkezi olmak’ uygun çalışmaları sürdürmek
3.Sağlık teknolojilerinin sunduğu imkanların optimum kullanımını gözetmek
4.Hizmetin her aşamasında hasta ve çalışan memnuniyetini gözeterek etkili, etkin, kaliteli profesyonel sağlık hizmeti sunmak.
5.Mesleki ve etik değerlere bağlı kalarak, sürekli iyileştirme ve gelişmeye açık olup, ekip ruhunu benimsemek
6.Hastanemiz amaçlarına ve amaçlar doğrultusunda stratejik hedefler oluşturmak. Hasta ve çalışan güvenliği ön planda tutarak teknolojik, bilimsel ve yönetsel gelişmeler ışığında yetenek ve bilgi sahibi personellerimiz ile planlanan hedeflere ulaşmasını sağlamak.
7.Kalite hedeflerin oluşturulması, faaliyete geçirilmesi ve düzenli olarak gözden geçirerek iyileştirmeyi sağlamak.
8.Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve sürekliliğin sağlanması için gerekli ortam, insan gücü, kaynak vb sağlamak
9.Hasta ve çalışan eğitimini ve sürekli gelişmeyi optimum seviyede tutmak.
10.Sağlık hizmeti, hasta odaklı, hakkaniyet ve eşitlik ilkesine dayanan, uygun tıbbi işlem ve süreçlerin hasta tarafından kabul edilebilir bir zaman aralığı içinde ve süreklilik arz ederek etkin bir şekilde sunmak.
11.Sektörel anlamda verimliliği arttırmak, ülkemiz ve bölgesel kaynakları doğru kullanmak.
12.Güvenlik ilkeleri kapsamında hasta ve çalışan mahremiyetini benimseyerek sağlık çalışanları için ideal ve güvenli bir çalışma ortamı sağlayarak sağlıklı bir çalışma ortamı oluşturmak.
13.Hastanemizden hizmet alan tüm paydaşların zarar görmelerine yol açabilecek ve önceden öngörülebilen tüm tehlikeleri tespit edip, kabul edilebilir risk seviyesinde tutmak, alınabilecek tedbir ve iyileştirme faaliyetlerini yaparak, hasta güvenliğini maksimum düzeyde sağlamak.
14. Hizmet alanların, ayrım (din, dil, ırk vb.) gözetmeksizin tedavi ve bakım ihtiyaçlarına göre eşit haklardan yararlanmasını sağlamak.
15.Sunulan tüm hizmetlerde, hastanın istek, ihtiyaç, beklenti ve değerleri dikkate alınarak hastanın teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinde aktif katılımının sağlayarak hasta odaklı çalışmak.
16.Teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin sürekliliğinin sağlanması ve uygun süre içinde sunmak.
MİSYONUMUZ
Halkımızın sağlıklı yaşam kalitesini arttırmak amacıyla tanı ve tedavide bilimsel yaklaşım kullanarak, yeni teknolojiler ve kalifiye personel ile hasta ve çalışan memnuniyeti odaklı en iyi sağlık hizmetini sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Kurumsal kimliği ile öne çıkan etik kurallara bağlı, mevzuata uygun, insan odaklı, araştırmacı, yeniliklere açık, bölgemizin en çok tercih edilen ve en kaliteli hizmeti sunan sağlık merkezi olmak
DEĞERLERİMİZ
-Güvenlik ilkeleri kapsamında hasta ve çalışan mahremiyetini benimsemek
-Mesleki ve etik değerlere bağlı kalmak
-Etkili, etkin, kaliteli profesyonel sağlık hizmeti sunmak,
-Sürekli iyileştirme ve gelişmeye açık olup, ekip ruhunu benimsemek
-Sağlık teknolojilerinin sunduğu imkanların optimum kullanımını gözetmek.
-Hizmetin her aşamasında hasta ve çalışan memnuniyetini gözetmek.